OBCHODNÍ PODMÍNKY NEDES, s.r.o.
Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.nedes.sk . Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti mezi prodávajícím, v tomto případě společností NEDES, s.r.o. (dále prodávající) a kupujícím/spotřebitelem.
Adresa sídla společnosti:
Provozovatel: NEDES, s.r.o
Adresa: Hlavná 35, 919 21 Zeleneč, SLOVENSKO
IČ: 46257691
DIČ: 20232295054
IČDPH: SK20232295054
Zápis: OR OS Trnava, Oddíl: S.r.o., Vložka č.27761/T
IBAN: SK75 0200 0000 0029 0603 9154
Adresa příjmu a expedice zboží:
Adresa: Suchovská 12, 917 01 Trnava, SLOVENSKO
Kontakt:
telefon: +421 907 263 473
e-mail: info@nedes.sk
provozní doba: 7:30 – 15:30
Informace o zboží a ceně
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou očividné vady. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
Podmínkou pro objednávání zboží prostřednictvím e-shopu je poskytnutí přesné adresy dodání a kontaktních údajů (např.: e-mail + telefon). Na e-mail Vás budeme informovat o Vaší objednávce a telefonní číslo použijeme v případě, že Vás přepravní společnost nezastihne na uvedené adrese v den doručování zásilky. Registrovaní uživatelé mají navíc možnost opakovaného přístupu ke svým objednávkám a mohou získat informace o novinkách, akcích. Kupující obdrží zboží za cenu, která byla platná v době objednání. Cena uvedená na faktuře je zaokrouhlena na tři desetinná místa a celková částka faktury na dvě desetinná místa v pětkové soustavě. Daňový doklad (faktura) bude zabalena spolu s objednaným zbožím ve smyslu příslušných ustanovení o dani z přidané hodnoty.
Akční ceny platí do vyprodání zásob, popřípadě po dobu časově určenou a výlučně při uvedení počtu kusů akciového zboží.
Platební podmínky
Akceptujeme následující formy úhrady:
DOBÍRKA: Úhrada za objednané zboží se provádí v hotovosti přímo přepravní společnosti při převzetí zboží zákazníkem. Kupujícímu není účtován poplatek za dobírku. Zaplatit můžete přepravci hotovostí nebo platební kartou .
PLATBA KARTOU přes platební bránu CardPay : Po odeslání objednávky bude kupující přesměrován na online platbu kartou. Následně provede platbu. Při doručení zásilky potvrdí jen její převzetí. Nic víc už neplatí.
Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím společností Tatrabanka, a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí zpracovatelů plateb ani jiných třetích stran.
Součástí objednaného zboží je i návod k používání, pokud to vyžaduje charakter zboží. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně sjednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Zboží zůstává až do převzetí majetkem prodávajícího. Nebezpečí poškození věci přechází na kupujícího převzetím tohoto zboží.
Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na výše uvedených způsobech platby.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účetní doklad. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
Fotografie uvedené na stránkách obchodu jsou ilustrační. Ve většině případů se fotografie výrobků shodují se skutečností.
Prodávající zpřístupňuje návody k používání v elektronické podobě před uzavřením smlouvy.
Doručování zboží
Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní do 3 pracovních dnů od potvrzení uhrazené objednávky nebo objednávky placené na dobírku, pokud u jednotlivého zboží není jiná lhůta k dodání. Je-li u zboží uvedeno "skladem", prodávající zboží odešle nejpozději do 2 pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontrolovalo, doporučujeme do 24 hod. od převzetí.
Doklady ke zboží jsou součástí balení.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
Doručení zboží příjemci na adresu nebo výdejní místo mimo území České republiky není možné.
Způsoby doručení
1 / DPD BALÍČEK DO RUKY: Zboží kupující obdrží od přepravní společnosti DPD během pracovní doby. Přepravce ho bude telefonicky předem kontaktovat.
Pro způsob dodání zboží platí následující: Objednané zboží bude doručeno zákazníkovi do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky (respektive po přijetí platby) a to přepravní společností DPD. Objednávka musí být zaslána do 13:00 v daný pracovní den na Slovensku. Jinak se bere za to, že je zaslána následující pracovní den a 2 pracovní dny se tak počítají od následujícího pracovního dne.
Cena dopravy
Maloobchod |
Velkoobchod |
||
0 Kč - 490 Kč |
Poštovné + balné – 245 Kč |
0 Kč - 1176 Kč |
Poštovné + balné – 245 Kč |
490 Kč - 1225 Kč |
Poštovné – 117,6 Kč |
1176 Kč - 2940 Kč |
Poštovné – 117,6 Kč |
Dárky z nákupu
Prodávající může při prodejních akcích podmínit dárek kupujícímu nákupem nad určitou hodnotu zboží. Do této výše se nepočítá cena za dopravu nebo případná cena za zvolený způsob platby.
Na dárek se ze zákona nevztahuje záruka. V době probíhající akce se snažíme v případě, že dárek nebude funkční, doručit zákazníkovi nový dárek, ale standardní záruční doba se na dárky nevztahuje a nelze jej po skončení prodejní akce reklamovat. Pokud zákazník odstoupí od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu, nikoli v důsledku vady zboží, je povinen vrátit dárek spolu s vráceným zboží. Pokud dárek nevrátí, bude mu o prodejní cenu nevráceného zboží (dárku) ponížena dobropisovaná částka.
S cílem uspokojit co nejvíce zákazníků a zamezit spekulativním nákupům si vyhrazujeme právo omezit počet kusů stejného dárku zaslaných jedné osobě.
Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoli před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 - denní lhůtě (adresa: NEDES, s.r.o., Suchovská 12, 91701 Trnava; e-mail: info@nedes.sk). Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro vybavení je třeba vyplnit formulář, který je dostupný ZDE.
Zboží je třeba odeslat nejpozději do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy, nebo spolu s odstoupením od smlouvy. Doporučujeme zásilku pojistit proti případnému poškození či ztrátě při přepravě. Neposílejte prosím zásilku na dobírku. Takové zásilky nebudou převzaty.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst ji z vrácené částky.
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoli před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo prokáže-li se, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.
Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, jsou-li zde oprávněny pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.
Práva a povinnosti z vadného plnění
Kvalita při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá dohodnuté nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo dohodnutému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost nebo kvalita neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jde o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nového zboží bez vad nebo nové komponenty bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná na základě odstoupení od smlouvy, může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, prokáže-li, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
Při předávání použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U produktů prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží ve 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v přiloženém návodu. U vybraného zboží se prodávající zavazuje kupujícímu nabídnout rozšířenou smluvní záruku.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a dle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
- bezplatné odstranění vady opravou
- přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy
Podstatné je takové porušení smlouvy, o kterém strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
Při vadě, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytl-li se případ odstranitelné vady po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady ) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy .
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebování nebo nedodržení návodu k použití.
Vyřízení reklamací
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis vady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Reklamační formulář je ke stažení ZDE a je třeba jej zaslat spolu se zbožím.
Kupující je povinen oznámit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace ubíhá od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá, zda doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Prodávající je povinen neprodleně rozhodnout o reklamaci, popřípadě o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Obvyklá doba vyřízení reklamace je 10 dní.
NEDES, s.r.o. má právo zamítnout reklamaci zboží v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamaci!
Odmítne-li prodávající odstranit vadu produktu, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat dle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
Náklady na přepravu reklamovaného zboží nehradí společnost NEDES, s.r.o. Všechny náklady na přepravu od spotřebitele k prodávajícímu nese kupující dle směrnice 2011/83/EU o právech spotřebitelů.
Komu poskytujeme osobní údaje a za jakým účelem
Přepravní společnosti: abychom vám mohli doručit zboží, předáváme přepravní společnosti vaše jméno, příjmení, adresu, telefon a e-mail. Přepravní společnost dále žádným způsobem vaše údaje nevyužívá.
Platební brána: při způsobech platby "převodem" nebo "kartou" používáme platební bránu, které poskytujeme e-mailovou adresu pro případ informování o neuskutečněné platbě. Platební brána dále žádným způsobem vaše údaje nevyužívá.
Formuláře na e-shopu : na e-shopu používáme různé formuláře, například. Kontaktní formulář. U těchto formulářů vyžadujeme nezbytně potřebné údaje, např. pro komunikaci s vámi. Tyto údaje dále žádným způsobem nevyužíváme.
Uživatelský účet
Každý uživatel má možnost provést registraci. Díky registraci může uživatel rychleji provádět objednávky díky přednastaveným fakturačním a dodacím údajům. V rámci registrace může získat uživatel několik dalších benefitů, jako je:
- e-mailové informace o slevách na produkty, akčních nabídkách a dalších zajímavých akcích
- e-mailové informace o nedokončené objednávce nebo doplňkové informace o produktech, o které se zajímáte
- a další případné benefity, o kterých budeme informovat na stránce s přihlášením / registrací (např. Dárek za objednávku nebo slevový kupón na nákup apod.)
Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží také bez registrace přímo z webového rozhraní e-shopu .
Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoli změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací potřebných pro přístup do jeho uživatelského účtu. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
Kupující má právo požádat o zrušení registrace. Zrušením registrace bude účet smazán a společně s ním bude smazána historie objednávek a všechna nastavení, která byla v účtu použita.
Řešení spotřebitelských sporů
Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu. Odpoví-li prodávající na žádost o nápravu zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a změně a doplnění některých zákonů.
Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím NEDES, s.r.o je Slovenská obchodní inspekce SOI, kterou lze kontaktovat na adrese: Ústřední inspektorát SOI, Odbor mezinárodních vztahů a ARS, Prievozská 32, Pošt . složka 29, 827 99 Bratislava nebo elektronickou formou na ars@soi.sk .
Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít i platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
Alternativní řešení spotřebitelských sporů představuje jen jeden ze způsobů mimosoudního řešení sporů, který mohou spotřebitelé využít při řešení svého sporu s prodávajícím.
Spotřebitelé mají i nadále možnost řešit spor ve spotřebitelském rozhodčím řízení podle zákona č. 1/2003. 335/2014 Sb. o spotřebitelském rozhodčím řízení a o změně a doplnění některých zákonů nebo pomocí mediátora podle zákona 420/2004 Sb. o mediaci a o doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů.
Odborné poradenství
Společnost NEDES, s.r.o. pravidelně kontroluje a aktualizuje informace na e-shopu . Přesto může docházet k tomu, že některé informace, především u produktů, nejsou uvedeny správně. Příčinou může být tisková chyba. Za tyto chyby se předem omlouváme a uvítáme, když nás o nich budete informovat.
Fotky výrobků uvedené v internetovém obchodě jsou pouze ilustrativní. Ve většině případů se fotografie výrobků shodují se skutečností. Při zakoupení produktu vždy čtěte důsledně návod k výrobku. Prohlášení o shodě k jednotlivým výrobkům zasíláme pouze na vyžádání. V případě jakékoliv technické dotazy ke zboží Vám rádi poradíme. K urychlení a usnadnění vyřízení Vašeho dotazu uvádějte prosím "číslo zboží" nebo "všeobecné číslo zboží" konkrétního výrobku. S vašimi dotazy nás kontaktujte na info@nedes.sk .
Společnost NEDES, s.r.o. si vyhrazuje právo na změnu informací a technických parametrů na tomto e-shopu .
Ostatní
Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, kterým je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání
Zpětný odběr elektrospotřebičů
Elektrozařízení, elektroodpad , baterie ani akumulátory nesmí být odstraňovány spolu se smíšeným odpadem, ale musí být odkládány na místech k tomu určených, t.j. ve sběrných dvorech nebo místech jejich zpětného odběru. Uvedená zařízení a odpady budou dále využity k výrobě nových zařízení. Nebezpečné a škodlivé látky z těchto zařízení a odpadů mohou poškodit životní prostředí nebo lidské zdraví.
Jazyk používaný pro komunikaci se zákazníky je Slovenčina, Čeština, Angličtina a Němčina.