OBCHODNÍ PODMÍNKY NEDES, s.r.o.
Obchodní podmínky pro konečného spotřebitele (fyzické osoby - koneční spotřebitelé):
V případě zájmu nám napište Vaši adresu, na základě čehož Vám bude zaslána informace, u kterého našeho nejbližšího partnera si můžete produkty nedes zakoupit.
Obchodní podmínky pro společnosti (firmy, distributoři) - NEDES, s.r.o .: Podmínkou odběru za velkoobchodní ceny je předložení výpisu z OR nebo živnostenského listu. Samozřejmostí jsou kompletní údaje (fakturační a dodací adresa, kontaktní osoba, telefon, e-mail, bankovní spojení). Nový zákazník první objednávky zaplatí na dobírku resp. předfakturu. Zboží bude zákazníkovi dodáno do 48 hodin (2 pracovních dnů) od obdržení objednávky zaslané do 13:00 hod. v pracovních dnech.
Způsob objednání:
- B2B
- E-mailem: objednavka@nedes.skresp. objednavkacz@nedes.sk
Na objednávkách prosím uvádějte:
- Název firmy s přesnou adresou, popřípadě jméno odpovědné osoby.
- IČO, DIČ
- Telefón
- Bankovní spojení
Dodací podmínky:
- Odběr zboží - závisí na hodnoty minimálními balení. Prosíme zákazníky, aby zboží objednávali podle typu a balení uvedeného v ceníku a při objednávání zohlednily minimální balení.
- Spůsob odběru:
- osobní odběr ze skladu - platba v hotovosti, příp. na fakturu. Minimální odběr 1100 CZK bez DPH;
- dovoz přímo k zákazníkovi prostřednictvím přepravní služby - platba na fakturu, resp. na dobírku, resp. na předfakturu. Při odběru v rozsahu od 1100 CZK do 2550 CZK bez DPH se účtuje manipulační poplatek, poštovné a balné 106 CZK bez DPH. Při objednávce nad 2550 CZK bez DPH je poštovné a balné zdarma.
Platební podmínky:
- Při prvních třech odběrech od nového zákazníka požadujeme platbu na předfakturu nebo v hotovosti nebo na dobírku.
- Při platbě na fakturu účtujeme penále 0,05% z celkové částky za každý den prodlení.
- Každý odběratel je povinen předložit při registraci výpis z OR a živnostenský list.
Reklamační řád:
- Všeobecná ustanovení:
- Reklamační řád firmy NEDES, s.r.o. je v souladu se zákonem, který upravuje občanský zákoník (dále jen OZ - zákon č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů, včetně poslední novely zákon č.150 / 2004 CFU), zákon č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů a zákon č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů.
- Na zboží prodáno ode dne 1. 4. 2004 platí zákonná záruční doba 24 měsíců. Od 1.5.2017 na zboží obsahující LED diody firma neděsí poskytuje záruku min. 36 měsíců.
- V případě kladného vyřízení reklamace nese veškeré náklady spojené s reklamací dodavatel. V opačném případě odběratel.
- Reklamácie uplatňuje odberateľ vždy písomnou formou, s predložením dokladu o kúpe tovaru.
- Reklamace závady vzniklé v záruční době:
V případě uplatnění reklamace zboží v záruční době je odběratel povinen kontaktovat příslušného obchodního zástupce, případně přímo dodavatele. Obchodní zástupce (OZ) převezme od odběratele řádně vyplněný reklamační list (včetně razítka prodejny a podpisu) + reklamované zboží. OZ dodá zboží přímo k dodavateli, který závadu posoudí a do lhůty 30 dnů pošle k reklamací vyjádření (v případě kladného vyřízení reklamace dodavatel poskytne zákazníkovi nový nebo opravené zboží, nebo mu vrátí finanční částku formou dobropisu).
Firma NEDES, s.r.o. si vyhrazuje právo na aktuální změnu cen. Všechny Vaše dotazy, připomínky, ale také stížnosti a v neposlední řadě i objednávky prosím zasílejte mailem resp. telefonicky na:
NEDES, s.r.o.
Hlavná 35
91921 Zeleneč
email: nedes@nedes.eu
Vrácení nezávadného zboží
V případě vrácení nezávadného zboží kupujícím na sklad firmy nedes s.r.o. bude účtován manipulační poplatek ve výši 10% z celé částky zboží bez DPH a také poplatek za přepravu zboží a to podle aktuální ceny přepravní společnosti.
Reklamační řád pro konečného spotřebitele
Společnost NEDES, s.r.o. se sídlem v Zelenči, Hlavní 35, PSČ 91921, IČ: 46257691, DIČ: SK2023295054, zapsaná v obchodním rejstříku v Trnavě, oddíl Sro, vložka / dále jen prodávající / prohlašuje, že její reklamační řád je v souladu se zákonem, který upravuje občanský zákoník (dále jen OZ - zákon č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů, včetně poslední novely zákon č.150 / 2004 Sb), zákon č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele / dále jen kupující / ve znění pozdějších předpisů a zákon č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů.
Článek I – úvodní ustanovení
Prodávající odpovídá kupujícímu za vadu prodaného zboží, která se projeví po převzetí zboží v záruční době / dále jen záruka /.
Záruční doba je 24 měsíců. Pokud je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, neskončí záruční doba před uplynutím této lhůty.
Kupující ihned po převzetí zboží prohlédne.
V případě, že kupující zjistí že dodané zboží má vadu, vyhotoví o vadě záznam a prokáže obchodní původ zboží, tzn. že prokáže doloženým dokladem pořízení zboží od prodávajícího.
Oprávněným na vyřízení reklamace je u prodávajícího Reklamační oddělení společnosti na adrese: nedes, s.r.o., Hlavní 35, 91921 Zeleneč, tel.č. 0915/738 136, e-mail: nedes@nedes.sk
Článek II - uplatnění reklamací
O řádném uplatnění reklamace kupujícího u prodávajícího rozhodne reklamační oddělení ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná pro odborné posouzení vady. Reklamační oddělení vede evidenci došlých reklamací.
Reklamaci včetně odstranění vady musí reklamační oddělení vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
Pokud se jedná o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla řádně a včas odstraněna a reklamační oddělení má povinnost vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby mohl být koupen zboží řádně využíván jako zboží bez vady, má kupující právo, aby mu reklamační oddělení zboží vyměnilo nebo může odstoupit od smlouvy.
Článek III – rozsah záruky
Práva z odpovědnosti za vady zboží, na které platí záruka, zanikají, nebyla-li uplatněna v záruční době.
Odpovědnost za vady prodávajícímu nevznikne v případě:
- pokud je vada prokazatelně způsobena běžným opotřebením, či nesprávným užíváním
- pokud nebyly dodrženy podmínky odborné montáže, montáž byla převedena firmou, která není k montážní činnosti způsobilá -porušením ochranných pečetí a nálepek
- používání zboží způsobem a v podmínkách, které neodpovídají svými znaky parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží -predložením neúplných či zjevně pozměněných dokladů
- záruční list, doklad o koupi Záruka se nevztahuje na: -vady způsobené mechanickým poškozením / např. pádem / elektrostatickým nábojem, povětrnostními vlivy, živelnou pohromou a pod.
- vady způsobené neodbornou obsluhou, nedodržením návodu na použití, nedostatečnou údržbou a pod.
- vady způsobené zapojením do elektrické sítě, která nezodpovědná příslušné STN
Článek VI – vrácení zboží
V případě vrácení zboží kupujícím na sklad firmy nedes s.r.o. může být účtován manipulační poplatek ve výši 10% z celé částky zboží bez DPH a také poplatek za přepravu zboží a to 4 € bez DPH.
Článek V – závěrečná ustanovení
Tyto vyhlášené reklamační podmínky se vztahují na všechny kupní smlouvy uzavřené na dálku a tvoří jejich přílohu, pokud nejsou přímo v kupní smlouvě dohodnuto jiné individuální reklamační podmínky.
Příslušná ustanovení občanského zákoníku a zákoně o ochraně spotřebitele mají přednost pro ustanovením tohoto reklamačního řádu, v případě, že jsou s nimi v rozporu.
Tyto reklamační podmínky vyhlašuje prodávající ke dni 01.08.2019 s tím, že jsou tímto dnem i publikované na www.nedes.sk tak, aby se měl každý kupující možnost s jejich obsahem seznámit před uzavřením kupní smlouvy na dálku.